Klātienes konsultācijas princips ir sekojošs: kopā ar klientu vienojamies par tikšanās datumu un laiku. Sarunai ieplānotais laiks ir ~1h. Tikšanās vieta: Rīga, Klusais centrs. Precīzu adresi nosūtu, kolīdz norunāta konsultācija. Klātienes konsultāciju ieguvums ir iespēja sekot līdzi taro procesam – redzēt, dzirdēt, just. Ir iespēja uzdot papildus jautājumus uzreiz procesa laikā un noticēt, ka process tiešām notiek.
Neklātienes konsultācijas princips ir sekojošs: klienti man uz epastu sūta jautājumus, kas uzdodami kārtīm, klāt pievienojot savu foto. Ja aprakstītajā situācijā iesaistīti vēl citi cilvēki (piemēram, attiecību jautājumos runa ir par partneri), tad nepieciešams norādīt arī viņu vārdus. Lūgums ņemt vērā – ja situācija ir ļoti steidzama un ar termiņu (piemēram, jautājums ir par darba piedāvājumu, kas jāizvērtē tuvākās diennakts laikā), tas noteikti jānorāda epasta virsrakstā. Iesūtītos jautājumus izskatu rindas kārtībā, ja vien nav iepriekš aprakstītais ārkārtas gadījums.
Kas tālāk? Tālāk seko darbs manā pusē. Izvērtēju aprakstīto situāciju, izanalizēju, kā visu izskatīt pēc iespējas detalizētāk, t.i. lai klientam ir informācija ar pievienoto vērtību, ko likt lietā, risinot savas tēmas. Tad es izlieku kārtis, lasu to sniegto informāciju un atbildes ierunāju audio failā, ko sūtu uz klienta norādīto epastu.
Neklātienes konsultāciju ieguvumi – izpaliek laika un vietas saskaņošana. Nekur nav jādodas, atbilde “atnāk”. Atbilde audio formātā – iespēja klausīties vairākkārt un sev ērtā laikā un vietā. Ērti, mūsdienīgi operatīvi.
Tiešsaistes konsultācijas veidu varētu salīdzināt kā kompromisu starp klātienes un neklātienes konsultācijām. Proti, pamatprincips ir līdzīgs kā neklātienes konsultācijai un papildus tam iespēja būt virtuāli klātesošam telefona zvanā vai video zvanā.
Online/ tiešsaistes rīki:
Vērtīgi zināt: Lai vai kādā veidā un kur notiktos konsultācija, kāršu vēstījums nemainās. Mans tarologa darbs ir aplūkot situāciju no dažādiem skatu punktiem, lai konsultācija ir ar pēc iespējas lielāku pievienoto vērtību manam klientam. Klātiene, neklātiene vai tiešsaiste ir tikai un vienīgi klienta izvēle, kāds konsultēšanas veids ir piemērotāks un vēlamāks.
Pieteikties konsultācijai